יום שני, 11 באפריל 2011

סקס בשלישיה

בואו נודה בזה, יוזמות שלישייה ביותר הם נכתבו על ידי גברים. יש יוצאים מן הכלל כמובן, אולם ברוב המכריע של המקרים זה לחבר 'ה לבוא עם רעיון ...

אם הנקבה היא אחד עם היוזמה או אם שניכם משוכנעים על לרדוף אחר פנטזיה שלישייה, אתה צעד אחד קדימה.

אולם אם אתה רוצה לחוות שלישייה ואתה כבר דנו מעולם זה עם בן הזוג, ייתכן שיהיה עליך הנחיות שיעזרו לך לשכנע אותה להשתתף בפנטזיה שלך.

הדבר הראשון שאתה חייב לקחת בחשבון היא כי נשים במקום ערכים גבוהים על האג"ח זוג.

נשים חוששים מאוד של מישהו וכל דבר המאיים על הבריאות ועל אריכות הימים של היחסים בין בן זוגה שלה.

עבור רוב הנשים, שלישייה נושאת סיכונים היא לא להוט לקבל. המכשול הענק הראשון תוכל הפנים יהיה להתגבר על חוסר הביטחון שלה.

מלבד ההתניה החברתית היא הועלתה עם, יש כמה מכשולים שצריך פינתה לפני שהיא יכולה להיות מתלהב מזמין מישהו אחר לתוך מושב אינטימית.

כל אישה אשר באמת אכפת לכם דאגות על הקשר, עם כל הפחדים הקלאסי וחוסר ודאות לגבי האהבה שלך. אתה צריך להבין כי לעתים קרובות היא שואלת את עצמה: "? האם הוא אוהב אותי לחלוטין"

"האם הוא אוהב רק אותי?"

"האם הוא באמת אוהב אותי כמו שאני?"

"אני אישה מספיק כדי לשמור אותו מרוצה?"

"הוא יעזוב אותי למען אישה צעירה / תקיף / יפה יותר?"

מלא ודאות בקנאות היא תגן על הטריטוריה שלה מפני כל האיומים האפשריים.

האדם היחיד שאחראי כדי להקל על הבעיות שהוזכרו לעיל הוא הגבר במערכת היחסים. מאושרת, בטוחה, נשים בטוח הם לא מקנא מאוד.

איזו התנהגות מפעילים חוסר הביטחון שלה?

אם השותף שלך הוא קנאה, השורש עשוי לנבוע ההתנהגות שלך. אם אתה מזהה את עצמך כמה ההתנהגות הזו, השותף שלך יש את כל הזכות להרגיש חוסר ביטחון לגבי היחסים שלכם:

אתה כבר הביע לעתים קרובות yourdissatisfaction עליה

אתה כל הזמן לבקר אותה ואף פעם לא מחמיא לה

אתה מפלרטט עם כל אישה חמודה אתה רואה

אתה נשאר בחוץ כל הלילה מעת לעת

אתה כבר הביעו שביעות רצון שלך נוהגת עם החיים שלך ועל היחסים שלך

אתה רק לגעת בה בעת קיום יחסי מין לא להביע את האהבה שלך לעתים קרובות

אתה כבר איים לעזוב אותה

כל אלה סוגים של התנהגות יהיה במהירות להפוך ביטחון, טינה קנאה מתמדת. הסיוט הגרוע ביותר של האישה חסרת ביטחון היא נקבה אחרת בחייה, והדבר האחרון שהיא תעשה הוא מזמין עוד אישה למיטה שלך.

זכור: השותף שלך כדי להרגיש בטוחים מאוד של היחסים שלכם לפני שהיא מעניקה לך שלישייה. אז ודא כי אתה אף פעם לא לאיים היחסים שלכם. זה לא משנה כמה כעס או להרגיז אותך להיות. היא צריכה לדעת כי אתם פריט ושום דבר לא יהיה אי פעם לשבור את הקשר שלך.

נקבה אבטחה היא מספר 1 נקודת תמורה

אם אתה רוצה אותה כדי להיות בטוח מבחינה מינית, אתה חייב לעבוד קשה מאוד כדי להפוך באהבה שלך מאובטח שלה. אם אתה רציני לגבי נטילת חיי המין שלך לרמה שבה שלישייה יכול להתרחש תצטרך להפוך לשותף שלך כל כך שמחה, כל כך חיובי, כל כך בטוח ומאובטח זאת האהבה שלך כי היא חוששת לשתף אותך עם אישה אחרת.

מה אני יכול לעשות כדי לגרום לה להרגיש בטוחה?

להחמיא לה ולהראות לה כמה אתה אוהב אותה על בסיס קבוע. כתוב בכרטיס שלה אוהבת, לקנות לה פרחים, להתכרבל איתה על הספה, ללחוש באוזנה כמה היא יפה, יש הרבה של דברים קטנים שאתה יכול לעשות את זה יש השפעה חיובית גדולה. תחושת אהבה, קיבל ומאובטח הם aphrodisiacs נשית רבת עוצמה. היא תהיה הרבה יותר אוהבת אם היא מרגישה שאתה מרוצה ממנה.

הימנע דברי מטופש על המראה שלה בכל מחיר, במיוחד אם הם דברים שהיא לא יכולה לשנות. הימנע אומר לה שהיא שמנה. במקום לעשות דברים שליליים, מנסה להחמיא לה לעתים תכופות ככל האפשר.

לא לפלרטט עם החברים שלה, אלא אם כן יש לך אישור שלה. אם היא מאמינה שלישייה שלך היא פשוט מזימה ערמומית Bonk חברתה הטובה ביותר, יש לך סיכוי של פעם מושך אותו.

לפני שאתה מספר לה על הכוונות שלך שיש שלישייה, אתה חייב להיות בטוח שהיא בטוח שלישייה אינו מאיים היחסים שלה איתך.

שכנוע

זה עשוי להיות טוב מאוד כי המאהב שלך מפנטז על שלישייה מדי, אבל כבר פוחד או מתבייש להודות בכך. בניגוד לגברים, הנשים רק לעתים רחוקות מדברים לעניין ולעתים קרובות סחור סחור לפני אומר לך מה הם באמת רוצים. אם אתה רוצה אותה לדבר על הפנטזיות שלה, אתה יכול לעודד אותה על ידי:

להקשיב לה. מילות קסם עבור נשים "מעניין, בבקשה תגיד לי יותר." אז כל מה שאתה צריך לעשות זה לשתוק, להקשיב וללמוד.

להיות תומכת של דעותיה ורעיונות. אם לבקר או לפסול אותה, היא לא תהיה לחשוף מחשבות הפרטי שלה.

מאשרים כי אתה מחשיב את כל הרצונות שלה להיות נורמלי לחלוטין. להכיר הפנטזיות שלה.

עושה אותה יותר פתוחים כדי הפנטזיה שלך על ידי והבטיח לה כי הרצונות ביסקסואלים לא בערכו הערך שלה כשותפה לכל החיים. תגיד לה פנטזיות מגוונות לעשות אותה יותר מעניינת, מושכת ומרתקת כשותף מינית.

לא דוחף אותה לתוך משהו מפחיד אותה. לאפשר לה להתרגל לרעיון. תני לה לחקור את המחשבות איתך. נשים לעבודה מחוץ הבעיות שלהם על ידי דן בהם; לעודד אותה לדבר איתך.

באמצעות המילים הנכונות
נקבות הן הרבה יותר קנס מכוון כשמדובר באמצעות המילים הנכונות. טעות נפוצה של גברים כאשר מנסים לשכנע את בני זוגן היא שימוש לא נכון את המילים או את המילים הנכונות בזמן הנכון.

לדוגמה, אם היא מפנטזת על בעל שלישייה עם ידיד, חבר 'ה רגישים לשאול דברים כמו: "אתה רוצה למצוץ את הזין שלו?" או "האם אתה רוצה להרגיש את הזין שלו בתחת שלך?"

זה דבר נורמלי להגיד על מישהו, אבל אני יכול להבטיח לך כי זה סוג של אוצר המילים אינו מוערך על ידי נשים.

אם היא מזכירה שהיא מדמה שלישייה עם חברה, בחור רגיש עשוי להיות טיפש מספיק כדי לשאול "האם אתה רוצה לטעום את הכוס שלה?" או "האם אתה רוצה אותה למצוץ לך?" אלו סוגים של הערות ללכת רחוק מדי, מהר מדי, מוקדם מדי.

במקרים מסוימים, אני מכיר חבר 'ה לחשוף את הפנטזיות שלהם אומרים דברים כמו זה: "אני רוצה לקיים יחסי מין עם שתי נשים בבת אחת." כפי שאתה יכול לדמיין זה לא לרדת כל כך טוב איתה.

תמיד עדיף לומר: "אני רוצה לשתף אותך עם אישה אחרת." זו מאשרת אתה לא מחליף אותה והיא עדיין מרכז העולם שלך.

אחת הנקודות החשובות ביותר: כאשר היא שואלת אותך מי האשה הזאת תהיה, המלצתנו היא שלא לדבר על כל שם. תגיד לה את הבחירה תהיה שלה.

זה מסיר כל חשד כי אתה עשית "מחקר" על הפרוייקט ועל מקל את הפחד שלה, כי אתה רוצה מישהו לא מוצא חן בעיניה. חוץ מזה, זה יהיה גם מעורב בה בתהליך.

מרגע שאתה פונה בבעיה זו, הסדרת שלישייה תהיה חתיכת עוגה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה