יום חמישי, 14 באפריל 2011

סקס בנישואים

יש לי וידוי לבצע. ראשית, ייתכן שאתה תוהה, "למה הוא הזר הזה מתוודה לי משהו?" אני אדם דעתן מאוד (וזה לא וידוי שלי) אבל אני לא מנסה לכפות את דעותיי על אף אחד אחר. אני, לעומת זאת, רוצה לשתף אותם. הווידוי שלי, אני נהנה לתת עצות על סקס ועל אהבה. התלבשתי ממש כי קצת. הוידוי האמיתי הוא אני אוהב לדבר על סקס ועל אהבה. זה לדעתי יש הבדל בין השניים.

"חינוך מיני" שלי באו ההורים שלי. סקס לא היה טאבו בבית שלנו. לימדו אותנו מן אנטומיה פיזיולוגיה לימוד התנ"ך. למדנו את שמות אנטומי תקין של מערכת הרבייה היו חופשיים לשאול שאלות אשר חיפשנו תשובות. אני חושב ההודאה שלי יש יותר מה לעשות עם ההרגשה שלי נוח ולא מתבייש או מתביישת לדבר בחופשיות ובפתיחות על הנושא עם שייכות רבה כל מבוגר הסכמה. לאחר הפניות המקרא, לא היינו מלמדים בהכרח התנזרות אלא לחכות עד הנישואים בגלל וכו 'וכו' וכו 'הבנתם את הרעיון. אני לא מוכן לדבר על המיניות שלי, אבל על בגידות ווידויים של בעלים ונשים [לי] ואת חשיבותה של האהבה בחיי הנישואין.

אנחנו מעוצב על ידי העבר שלנו ואת הסביבה בה אנו גדלו. אחים שלי ואני אוהבת מאוד על ידי ההורים שלנו, ולכן לא מתמקדים בהעדר מותרות שאנחנו יכולים כעת ליהנות. היינו על ידי כל המדידות הכלכליות, בני המעמד הנמוך, אך על ידי מערכת של סטנדרטים שונים, היינו בני המעמד הגבוה של החברה. סטנדרטים גבוהים שבו היינו שגדלו נמדדו על ידי:

    הזמן שבילו יחד כתא משפחתי
    
ההוראה של מוסר גבוה על ידי מילים ודוגמאות
    
כיבוד שם המשפחה שלנו על ידי להיות אזרחים אחראיים ושומרת חוק
    
לאהוב את אלוהים ואת כולם
    
ולהיות הכי טוב שאנחנו יכולים להיות כל דבר שעשינו, במיוחד במחקרים שלנו. השכלה מעבר לתיכון היה לרשות כל אחד מאיתנו.

הכסף לא תמיד היה בשפע, אבל הצרכים שלנו סופקו על ידי ההורים שלנו. במילים אחרות, לא נשאר הרבה מעל ל ניצבים אבל היה לנו את הצרכים. מה שזכור לי ביותר היה מערכת יחסים אוהבת את ההורים שלי היו מאז שהייתי פעוט עד פטירתו של אמא. הם היו זוג אהבים וכי היתה הרגשה מאוד מרגיע כילד. אני לא מודאג הגירושין ביניהם לאבד את הביטחון של המשפחה. אני אסיר תודה להורים שלי בתנאי אבטחה זה הרבה יותר לילדיהם. אני תמיד חיוך בעליל ובתוך כשאני רואה זוגות נשואים אוחזים ידיים בדיסקרטיות נשען על נשיקה חטופה. אני מוטרד תמיד, כאשר התירוץ שניתן על הבגידה היא חוסר אינטימיות מינית בנישואין. הייתי נעלבת מאוד אם כל אדם, זמינות או לא ניגש אלי בחוסר כבוד. אין לי עניין לשנות ומה צריך להיות מעגל של אהבה למשולש של הונאה. יתר על כן, אני חושב על עצמי כעל בחורה מובילה מסרבים להציב בתפקיד משני. בסיורי, בעיקר עבור העבודה, אני פוגש אנשים נשואים רבים מדי שאינם dishonoring את נדריהם. שמעתי סיבות מספיק indscretions המינית שלהם ואת התנהגות לא מוסרית כדי למלא ספר שלם. אני מאזין טוב מאלה באמת אינו עומד זר. אני נהנה לעסוק אחרים בשיחה והם בקרוב להתחיל לפרוק על חברם החדש הזר. אחרי הכל הוא אמר ועשה מהם, אני קול לדעתי ואחרי עושה זאת, אני יודע שלא יהיו הודעות דוא"ל או שיחות טלפון של כרטיסי ביקור החליפו. אני לא סולחים על משהו אם אני לגמרי נגד זה. אני עורך דין גירושין לפני שאני לאשר בניאוף. אני לא שופטת אף אחד על מעשיהם, כי אני עדיין צריך להגיע לשלמות, אשר כמובן, אני לעולם לא בחיים האלה. דיברתי על היותו דעתן כעת לרשימת 10 המובילות שלי דעות בכל הקשור לנישואין אינטימיות גופנית.

    אחד מבני הזוג לא צריך להשתמש ההתעלסות כמו חייל או נשק נגד האחר.
    
זוגות נשואים ללא לחלוק (אחד על אחד) במהלך אינטימיות כמו שהם רוצים ובלבד הן בהסכם. אף אחד לא צריך להכריח לעשות את מה שהם לא רוצים לעשות, אבל ...
    
אם ההנאה נובעת ידי שותף אחד ולא להתפשר על אחרות, צריך להיחשב.
    
בן הזוג צריך תמיד לשים את ההנאה של האחר לעיל שלהם; ככה, אתה גם דואג לזה ואף אחד לא מרגיש מקופח.
    
יש יותר אהבה מאשר חדירה. יש אינטימיות מינית המעודדת פיתוי ורומנטיקה.
    
בני זוג צריכים להיות פתוחים כדי לגלות, לחקור ולהתנסות עם זה.
    
לא צריך להיות התנזרות בנישואין. (פיקאפ)
    
ההתעלסות לא עומד להיות רציני כל הזמן. בני הזוג צריכים ללמוד להיות שובב אחד עם השני כמו גם, כאשר שיתוף.
    
בני זוג צריכים בחופשיות ובפתיחות לדון בחלק הזה של מערכת היחסים שלהם.
    
גבר צריך להיות מעורב עם אשתו; ואשה עם בעלה שלה לאינטימיות מינית.

היתה תקופה שבה לא הייתי נאמנה למה שאני מאמינה. הייתי נכנעת לפיתוי. בשלב זה בחיי, יש לי רכשה את החוכמה הרוחנית כדי להיות נאמן מה שאני יודע הוא הנכון ולתת לאחרים לחשוב מה הם יהיו. אני מעריץ זוגות נשואים באושר. הם כמעט נכחדו על רשימת המינים בסכנת הכחדה. באומרו "בשמחה" נשוי, לא חושב לרגע אחד אני מאמין באגדות. יש אנשים yoked פחות מצוידים ולכן עדיף לטפל בבעיות כפי שהן עולות בחיי הנישואין שלהם. הם החליטו לכבד את הנישואים כמו ישו כיבד את הכנסייה. אני מכיר זוגות הנשואים באושר אכן בכל היבט של מערכת היחסים שלהם. קורא יקר, אם אתה נשוי, אני התשוקה האושר אותו עבורך. אם אתה לא מאושר, אני מציע ייעוץ תפילה רוחנית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה