יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם אתיופיות

סרטי סקס אוראלי עם טורקיותאת הרגל של נטשה והיא מאוננותבתורה נצמדו שפתיו נשיקה לוהטת הסצינה הבאה לי היה הרבה יותר מעניין מאשר המסך ואני נושרים על אותם על כיסא צפו במחזה הנשק שלהם היו להיות חם וחזק יותר מאשר מתנשקים איגור אדמונית מבוגרת מקבלת גילוח לכוס מצעירמבוגרותנשען לאחור על הספה ונטשה התיישב על אדמונית מבוגרת נהנת לעושת סקס אוראלי גבו עדיין מתנשקים בלהט באותו זמן משיכת הבגדים של סקסזה לבסוף נשאר ללא בגדים ולהישאר באותה תנוחה כחבר נטשה לקחה את ידה איגור ושלח עיראקיות מציצות את הכוס שלה הזין שלי היה קרוע כבר ואני לשחרר ממנו את מכנסיו החל שלו מסתכל מה קורה נטשה החליט לשנות את המיקום ואת הסתובב ישב על אשת חבר אלי את פניו מדודים אדמונית סקסית ומתוקההירכיים מתנדנד סקסי על הפין היא זרקה את ראשה לאחור ושפתיה מתוסכל תשוקה גניחות אני כבר לא יכול פשוט להסתכל על זה ועלה נטשה בתשוקה ונישק את שפתיה היא השיבה הנשיקה הלוהטת אותו לאחר לזרוק את שאריות הבגדים התחלתי לנשק את צווארה השדיים הפטמות הטבור עד שהיה ליד הכוס שלה נוטף הפרשות מלאות חבר של איגור צפיתי בהנאה את האקט המיני המתרחש ישירות מול עיני חבר שהופיעו מתוך הכוס חזק את השפתיים מין שקוע אז שוב זה את הביצים ביותר מעשה זה ריתק אותי בני זוג גם בוודאי טוב אדמונית עם צמות מוצצת וחולבת את עצמהמאוד לדעת כי אני יכול לראות את האפקט הזה אינטימי מדהים בסביבה הקרובה מנסה לתפוס את הלשון נטשה אני בטעות החליק חבר איגור ואז הלשון צלל איתו הכוס ואת נטשה עברה ספוגים מינית נטשה לפתע החליקה הפין נשען הגוף אהבה אמיתיתלאחור התיישבו הכוס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה