יום ראשון, 10 באפריל 2011

סקס וחיי המין

כל חיי המין הגדול הוא נוטה להיתפס מדוכדך מעת לעת. הליבידו הממוצע הוא הפכפך ובלתי צפוי לחלוטין. ייתכן שיהיה ניסה הכול כדי לתבל את חיי המין שלך, אבל אחת השיטות מרהיב מאוד התעלמו לעיתים קרובות של revving מנוע של בן הזוג היא באמצעות גורם ההפתעה.
צור את הבלתי צפוי, הנאה להם עם ההתחשבות שלך להינתק מן "השגרה". אחת דרך מצוינת להוסיף חוש חריף כדי בערב הוא בכך זוגך לבוא הביתה כדי השף העירום שלו אישית ... אתה.ללבוש סינר גדול ולא שום דבר אחר, אבל חיוך שטני. להיות סקסי גירסה של עצמך על ידי רכישת הלבשה תחתונה, כי אחרת אתה לא ילבש. ביקור בספא המקומי יש שעווה ברזילאית נעשה (את כל השיער באזור התחתון הוא בשעווה משם). אם אתה סוג יצירתי, לבחור בצורה של לב או "מסלול נחיתה" המסורתי פורנו.
אם אתה רוצה לפוצץ את דעתו, להעיר אותו בסיפוק אוראלי. שמור את האורות לאט ללטף רומיאו שלך עד שהוא על סף היקיצה. תגובתו סקס שלך ייתן לך האות על אם כדאי להמשיך, ולא לעשות רק לשקול זקפה אור ירוק. החבר 'ה יכולים לקבל על המשחק יותר מדי, להשתמש נשיקות רכות מלטפת ולנסות לא להתמקד השדיים ואת הנרתיק הראשון. שותף מפתיע שלך דרך הפה יכול להתבצע גם במקומות בלתי צפויים רבים כמו במקלחת, המשרד הביתי או מתחת לשולחן ארוחת הערב.
בפעם הבאה שאתה מקבל אתה Groove על, לקשור את השותף למיטה עם עניבת משי או עיוור לקפל אותם. השותף רחת שלך עם צעצוע חדש, אם אתה לא בטוח התגובה שלהם, להתחיל עם הצעצועים הלא מאיימת כמו cockrings או ויברטור קטן. בפעם הבאה שאתה לשכור סרט PG לצפות יחד, בסתר החליפין זה עם אלטרנטיבה x חוטא יותר.
גורם ההפתעה מינית ניתן להשתמש בדרכים רבות בשפע, לאתגר את עצמך כדי לסטות מן הנורמה "שלך", ואתה חייב למצוא הנאה מאוד משלך מלא בגן עדן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה