יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם אוקראיניות

סיניות מציצותשל אשתו כאשר הוא כבר היה אבל אני עדיין לא יודע על מצידנו כפי שהתברר לפחות פעם אחת כל הנשים של קצינים מישהו נתן את עצמם ומישהו ינסה לגבור אביזרי מיןבמשך זמן רב אבל איכשהו סרטי סקס אוראלי עם טריפוליטאיות הוא אורגיותמוחלף שלי נטשה שעד אז כבר אגם נודיסטיםמנוסה ולא לבנות את עצמך מתוך רגיש בעיקר עמיתים החדש שלה על החלק הכספי של זה כי צריך להזהיר את המפקד של כל נערות צעירות לכן כאשר מפקד אחד הניח את ידו על שלה מכוסה היטב עם חצאית התחת היא היתה מוכנה לכל דבר באותו יום המפקד ניסה כל החורים היופי שלי מאז נטשה היה הצעיר מבין הבנות ב היו אדומה בביתהממשלה ומפקד השכנים כי הם האהובים הוא הפך עד מהרה את האורחים הפופולרי ביותר בבית מפקדו בביקור אחד כזה זהו סיפורה לי אלכסנדר נקרא? בוא נטשה תמצוץ לי או משהו אבל רוח בלי מחשבה שנייה זחל מתחת לשולחן מפקד לעתים קרובות המשיך לעבוד לקחת מבקרים כאשר מצצתי לו והחל לפתוח את כפתורי מכנסיו ללקק את ראשו מעט אני צריך לומר לא חבר כשהוא זיין אותי בתחת אני בדרך כלל תחושה של כאב אבל ידעתי שאי אפשר לעצור את זה ולכן תמיד סבל הוא בעצם התחיל לקבל אדומה בסקס טובמבקרים תארו לעצמכם מדינה שלי כאשר אסיאתיותהוא קרא לך הוא החל לנזוף בך על איזה פיקוח במסמכים אתה מוצדק והוא הבטיח לקרוע אותך לגזרים במקביל הוא לחץ לי את ידו מעת לעת על אדומה עם חזה ענקהראש באופן מלא להטיל הפה שלי על הזין אדומה רוכבתשלו מפקד מודלק ברור כי יותר ויותר החלו לצעוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה