יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם אוקראיניות

סקס אוראלי עם שוודיותבצילום רציני טיילה ברית המועצות לשעבר ובחול פולין צכוסלובקיה הונגריה בולגריה אוסטריה גרמניה צרפת קרואטיה איכשהו בזמנו הפנוי מתהפך אגם נודיסטיםדפים בזיכרון חיים חיו פרשיות אהבה והיו אדומה בביתהרבה אותי ואפילו הפחיד לקרוא את המספר המשוער של אנשי הקשר אדומה בסקס טובנזכרתי פתאום סיפור ישן אני עכשיו מחדש כך איבדתי שלום זכרונות החלו לרדוף אותי לא להרפות לרגע והבנתי שהם כבר לא להציק לי עד שאני לשפוך את הנפש לא אדומה עם חזה ענקלשתף אתכם אני שוב נחה בסוצי גם אז שמעתי דברים טובים סקס אוראלי עם תימניות על אבל הוא לא בחר שם בשלב זה לשכנע את המאהב שלו בסוצי להביא את שלהם לי לוודא לקסמיו ואל חבל מקום נהדר הפנינה של חוף הים השחור אבן קטן אינסופית חופים חוליים חג קטן יחסית אדומה רוכבתבהשוואה ל את היופי המיוחד של הנופים יער רליקט אורן מיוחד ברוך מיקרו אקלים מים צלולים ואת היכולת לשחות ולהשתזף בעירום חלום חיי שתיקה אין רכבת אין כבישים כבש אותי מיד המאהב סוצי שלי הציע לצאת למסע קצר של אביזרי מיןקייפ בעמק השלישי ליתר דיוק עבור הערוץ השלישי מקום נגיש פרוע לחלוטין הדרך זכה שעה וחצי אחרי מפעל הדגים האחרון בכפר לאחר שלושים דקות של רקיעות אין כמעט שום דרך גבוה סלעי אנך קווי מעבר לים גלים קטנים מכסה אורגיותרצועה צרה של חול מתחת לקיר עם ערימה של אבנים שעליו להיות מכוסה בעת עזיבתו של מ גל עד הגל הבא של חזרזיר וכך פעמים רבות אפילו סערה קטנה נקודות אי אפשר לעבור הדרך הארוכה אל אסיאתיותהרפתקאות כאלה לשמחתי לבסוף בא הערוץ הראשון זה לסגת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה