יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם אוקראיניות

סקס אוראלי עם סיניותאת ההקדמה לקנות כל מה שאתה צריך חצי קופסה של בירה בקבוק אגם נודיסטיםוודקה הבטיחו לבקר אותי בגיל כאשר החנות נסגרת אני מסכים כי יחסי מין לא היה לי במשך ארבעה חודשים וחמדנות שיחק עם זה אני אתאר את עצמי חושב שהייתי יותר מעניין אז אתה מסכים? אני היה אני בחורה אדומה בביתנמוכה רזה ברונטית תווי פנים מעוגלות השפתיים התפוחות מותניים צרות תוכי קטן הכבוד שלי הוא עם גידול בגודל השד כמו גם בשבילך? אז הם גרו אביזרי מיןבדירת שלושה חדרים אני לא זוכר את המצב אנחנו מיד התחיל לשתות שתו הרבה השקו אותי יותר ואז פלטתי הם אומרים שלא צריך אז הייתי נותן את עצמה לא ממש אבל עדיין והתחלתי לאט לפרום את כפתורי חולצתה נמתח הפטמות כבר קם בלטו חזהו של הם צפו בשקט לא היה עצמי אבל המשכתי כפתורים כפתורים חולצה נפל על הרצפה פתיחת תענוגות עיני אחד שעד לא מזמן עמד ללא ניע תפס אותי בזרועותיו ונשא אותה לחדר השינה פתאום הוריד את הגינס והתחתונים אני לא מהססת פתח את אדומה בסקס טוברוכסן מכנסיו הוריד את המכנסיים עם חבר אינץ עכשיו מול הפנים בדיוק מה שרציתי משהו להגיד הוא שתל את ראשו על המכשיר שלי כמעט נחנק הרגשתי אורגיותפתחתי את כפתורי החזייה בחזרה השני שלו מספיק כדי ליהנות אדומה עם חזה ענקמציצה הנחתי סקס אוראלי עם בוכריות את ראשי אל הצד של המיטה נטע הופכת בפיה בשורש של חבריהן רצתי כולו רציתי להרגיש אותם בפנים אין דבר ידעתי איך לשים סרטן על המיטה וחבר אסיאתיותהשני עם סמ בהינף נטע שלו בי זה היה כואב מאוד רק רציתי לצרוח אדומה רוכבתכמו תחבתי את הפה השני התאמת עם הכוח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה